פרסום | LOVE דווקא

הפרסומאי שהגיע לעבודה

ניפגש סביב שולחן הגד

איזה כייף לנסוע ובין שלל שלטי החוצות המעפנים לראות כזה דבר?

יצאה לי תמונה ממש גרועה אז תאמינו לי שצילמתי בדרך לאיקאה שלט חוצות ענק ״ניפגש סביב שולחן הגד״. בדרך לאיקאה, אוקיי? שוב – אני בעד לצרוך מוצרים יפים, זה לא העניין. העניין הוא איך משרדי הפרסום מוכרים לנו את אותם המוצרים?

אפשר היה לקחת בלונדינית ולשים אותה ליד הגבינה, גבינות, הרי זה עובד בפרסומות לרכבים אז למה לא לגבינות? היי, בעצם זה עובד בפרסומת לכל דבר! כמה טוב לדעת שהמין האנושי מתפתח ומשתנה…

מזל שיש גם קולות אחרים ברשת, לא שומעים אותם מספיק אז נצטרך לחזק אותם, אבל הנה אחד כזה: ״חלב שנשפך לכל עבר, דונאטס שמנוניים ובחורות בביקיני – ככה מפרסמים היום מכונית״ – אני מתה על זה שאנשים כותבים בשנינות את מה שאני לא מצליחה לבטא. הנה פנינה מהכתבה:

הניסיון לשווק משהו ברשת בהסתמך על היתרונות היבשים שלו צפוי לכשלון מראש ואין ברירה אלא להתמקד במה שיגרום לבסוף לכמה שיותר גולשים ללחוץ על לייק ולשתף את החברים בשילוב מסר עמוק ומתוחכם כמו “חחחחחחח……גדול!”.

אז מזל שיש כמה פרסומאים שכן הגיעו לעבודה, ומזל שיש כמה בעלים של חברות שכן אכפת להם איזה קמפיין הם מאשרים. אם זה לא הספיק לכם, שהרי משנינות אי אפשר לקנות במכולת אלא רק לצחוק כל הדרך לשם, אז פינקו אתכם גם בחוברת מתכונים. נכון, שום דבר הוא לא לשם שמיים, כולם רוצים למכור וזה בסדר, רק פעם הבאה כשאתם בוחרים גבינה לעוגה או לפשטידה, תחשבו למי אתם רוצים לפרגן את הכסף שלכם.

– – – – –

לכותבת אין קשר ל״גד״, יש לה קשר לפרסום שעושה טוב.

– – – – –

קרדיט לתמונה: מאקו

/* ]]> */