מלך התוכן ומלכת הכתיבה

מאמרים שכתבתי לאתרים אחרים

להזריק מנת יתר של אושר  ||  קבלה לעם

כמעט 2 מיליארד איש דחקו את החיים שלהם הצידה ועברו לחיות ביקום מקביל. זאת אחת ההתמכרויות ההמוניות שאנחנו לא באמת רוצים להתגבר עליה. קוראים לזה רשתות חברתיות, או בקיצור: פייסבוק. על המקומות אליהם פייסבוק לקחה את החברה האנושית, ואיך אפשר לחזור משם, אם בכלל…

שולחים ניוזלטרים? כך לא תעצבנו את ג׳ימייל || תוכניסט

איך לא לעצבן את ג׳ימייל כשאתם שולחים ניוזלטרים? Gmail הוא שירות המייל הפופולרי ביותר ויש לא מעט דברים ש״מעצבנים״ אותו…

שולחים ניוזלטרים? כך לא תעצבנו את Gmail || גיקטיים Geektime

איך לא לעצבן את ג׳ימייל כשאתם שולחים ניוזלטרים? Gmail הוא שירות המייל הפופולרי ביותר ויש לא מעט דברים ש״מעצבנים״ אותו וגורמים למיילים שלכם להגיע לספאם או לתיקיות בלתי רצויות אחרות. הנה מה שאתם צריכים לדעת כדי להגיע למקסימום קוראים ולא ליפול בטעויות הנפוצות

10 הבלוגים שכדאי לאנשי דיגיטל לעקוב אחריהם // ארגון הדיגיטל הישראלי

נתחיל מהאתגר: ״דיגיטל״ הוא עולם כל כך רחב, אז איך מגדירים מה הוא כולל? דיגיטל כולל תתי עולמות גדולים בפני עצמם, כמו שיווק, מוצר, פרסום, iot, רשתות חברתיות, עולם אתרי האינטרנט, אפליקציות, תוכן, מציאות רבודה, ביג דאטה – ואלה רק הראשונים שקפצו לי לראש… על כך נוסיף את הכמות ואת המהירות של החידושים שמתפתחים בכל רגע ונקבל אינסוף עולמות של השראה, תוכן ולימוד.
כמובן שכל התחומים, החידושים והעדכונים נסקרים במאות ואלפי בלוגים ואתרים. איך נדע אחרי מי הכי כדאי לעקוב? איך נישאר מעודכנים בדברים החשובים ולא נטבע בעודף המידע?

אימייל מרקטינג @ Publicators blog

אימייל מרקטינג – פילוסופיה של מערכת יחסים
אחרי 13 שנה של אימייל מרקטינג, כבר פיתחנו ממש “פילוסופיה” של דיוור. אחוזי פתיחות, הקלקות, שעות שליחה – הכל זה מספרים. אנחנו רוצים ללמד אותכם לקרוא את הסיפור שמאחורי המספרים. לבנות מערכת יחסים עם הנמענים שלכם, להפתיע אותם, לרגש אותם, לדבר איתם אישית. כי אחרי הכל, להגיע לאינבוקס של הנמען זה הכרחי, אבל ההשפעה האמיתית של אימייל היא כאשר מגיעים ללב שלו.

קריאייטיב, תוכן ועיצוב – התבלינים הסודיים של השיווק

כ-215 מיליארד אימיילים נשלחים מידי יום.
מתוכם כמעט 90 מיליארד אימיילים בעלי אופי צרכני.
אדם שעובד במשרד, מקבל בממוצע 121 אימיילים ביום.
איך אפשר למשוך את תשומת ליבו?

/* ]]> */