אינטיליגנציה שיווקית

מה שלמדתי בדרך לקורס חוויית משתמש

[  …ומה הקשר לרופא שיניים??  ]

מה אני כל כך אוהבת בתחום הזה של חוויית משתמש? את הגאונות של מי שמצליח לשלב בין איזו תובנה פסיכולוגית ליישום דיגיטלי.

הבוקר נסעתי לקורס בחוויית משתמש וכמובן שהפעלתי WAZE. חופש גדול או לא – אנשים עובדים ואיתם הפקקים. תסתכלו רגע על התמונה – רואים את המד-חום האדום בצד שמאל? ככה הוא הופיע לי בזמן שעמדתי בפקק. ומתחתיו הערכת זמן – כמה זמן עוד יש לך לסבול. זה כמו אצל רופא שיניים: לפני שהתחלתי לעשות טיפולים עם גז צחוק (אלוהים, תודה מעומק הלב על הבריאה הזאת…) הייתי שואלת את הרופאה כמה זמן זה ייקח. בן אדם צריך לעשות דילים עם מנגנוני הכאב והסבל שלו.

אז ככה רציתי לקפוץ משמחה על המפתחים של גוגל שהוסיפו לנו את הפיצ’ר המגניב הזה… סלחתי להם שהתחילו להציף מודעות פרסומת בזמן שאתה עומד כי ברגע שהאפליקציה מזהה שאתה בתזוזה – הפרסומת עפה. יפה מצידם. אבל seriously, הברומטר-סבל הזה עשה לי שמחה ענקית. תחשבו על זה – אנחנו הרי עומדים בפקק כבר, מה הדבר הכי מעצבן בו? שאתה לא יודע מתי זה ייגמר. אז עד לפני שבועיים נגיד, היית מתחיל לגרור עם האצבע את המסלול כדי לבדוק איפה נגמר האדום, עד איפה הפקק. אבל עכשיו, כבר מודיעים לך: 8 דקות. אוקיי! אפשר להרגע!

לחץ, חוסר שליטה, עצבים, תסכול – כל אלה נעלמים בזכות 2 מילים: 8 דקות. ומדחום חמוד לידן להראות את ההתקדמות – קצת קטרזיס עוד לא הרג אף אחד.

ככה עושים חוויית משתמש.
BIG LIKE

 

 

Leave a Comment

/* ]]> */